دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بی شک امروز جهان اسلام به ویژه منطقه خاورمیانه مدیون رشادت‌های شهدایی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله در مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان امروز در مسجد جامع شهر سنندج با حضور اقشار مختلف مردم این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم در سخنانی ضمن محکوم کردن این جنایت صهیونیست‌ها، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته درباره شخصیت شهید سیدحسن نصرالله نکات بسیار مهمی را عنوان کردند که این نکات بسیار قابل توجه و تأمل می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: از مهم‌ترین نکاتی که مقام معظم رهبری درباره شخصیت شهید سید حسن نصرالله بیان فرمودند روحیه مقاومت و دشمن ستیزی انقلابی و همچنین پرچم‌دار بودن این شهید در بحث مبارزه با اسرائیل غاصب بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان همواره ترس بزرگی از سید حسن نصرالله داشتند، افزود: رژیم صهیونیستی از روی ترس و همچنین استیصال نزدیک به یک سال است که دست به تجاوزات بسیار بزرگی علیه مردم غزه و فلسطین و لبنان می‌زند و تاکنون شهدای بسیاری در این جنگ داشته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل بسیار تلاش می‌کند که لبنان به ویژه حزب‌الله لبنان و دیگر محورهای مقاومت را منزوی کند ولی تلاش‌های آنان نتیجه عکس داشته است و امروز جبهه و محور مقاومت بسیار با انگیزه تر گذشته شده است.

وی عنوان کرد: بی شک امروز جهان اسلام به ویژه منطقه خاورمیانه مدیون رشادت‌های شهدایی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله در مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شد: جریان مقاومت نشان داده است که هرگز در برابر رژیم صهیونیستی و دیگر ایادی اش نترسیده و نخواهد ترسید زیرا ترس در برابر این جنایتکاران باعث تضعیف روحیه رزمندگان می‌شود، بنابراین امروز رزمندگان با قوت هرچه تمام علیه دشمنان دین خدا قیام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هر چقدر هم قوی باشد بی‌شک قدرت خدا بالاتر از هر قدرتی می‌باشد بنابراین تا زمانی که خدا با ماست نباید از هیچ کسی ترس به دل را دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود یادآور شد: بی‌شک آینده از آن امت اسلام و حرکت مقاومت می‌باشد چرا که امروز رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha